Ego Paris

dergi_form_nisan

 

Mükemmelliyetçilik, Elegans, Ayrıcalık, Otantiklik…

Hepsi EGO paris’de.

 

EGO Paris insani tutkularla yücelen genç bir outdoor bir marka demek hiç de yanlış olmaz sanırız. İdealize ettiği yaşam biçimi dışarda tekli veya grup halindeki yaşam modellerimize, otantik, paylaşımcı, özgür bir ruh katmak olarak özetlenebilir. Bu yüzden Ego Paris’in tarzını sabit bir çizgi ile değil de kullanımın formu yakından takip ettiği bir yaşam biçimi olarak tanımlayabiliriz. EGO paris, tasarımları aracılığıyla Fransız çizgileri taşıyan bir yaşam sanatı oluşturma konusunda iddialı. Bu yaşam sanatında  gelenekselliğin, bireysel farklılıklara ve çeşitliliğe saygının ve yenilikçiliğin kol kola ilerleyen kavramlar oluğunu hemen eklemeliyiz. İnsanoğlunun farklılıklarının gerçekliği ve tutkuyu ortaya koymanın en güzel yolu olduğunu düşünüyorlar çünkü.

Evlerin dışında; şeffaf, keşiflere açık, hoşgörülü ama özgür mekanlar yaratmaktaki kararlılıklarının onları bugünkü çizgilerine taşıdıklarına inanıyorlar.

Peki ne EGO Paris’I diğer tasarım markalarından ayrıştıran temel özellikler :
– EGO Paris ürünlerinin hepsi Fransa’da yapılıyor öncelikle,
– EGO Paris, kişisel tercihlere göre şekillenebilecek geniş bir tercih imkanı sunuyor kullanıcılarına (renk, materyal, modülerlik, farklı kullanım olasılıkları…)
– EGO Paris’ ait olan ürünleri tasarım konusunda kesin bir çerçevesi var: o da kullanım kolaylığının mutlaka forma yön vermesi. Bu tasarım önceliği sayesinde müşteriler sadece kendilerine ait olacak rahat ve konforlu alanlar yaratmak konusunda özgür olabiliyorlar.

 

EGO PARIS;
ÖZGÜRLÜĞÜN MARKASI

 

300’den fazla kombinasyona izin veren renk ve materyal çeşidiyle EGO PARIS felsefesini çok net ortaya koymuş aslına bakacak olursanız: KİŞİYE ÖZEL MOBİLYA
Renklerle oynayın, materyalleri karıştırın ve kendi dekorasyona anlayışınıza ve yaşam şeklinize uygun kombinasyonu yaratın ve kullanın. Kısacası size benzeyen mobilyayı yaratmak için gerekli olan EGO’yu size EGO PARIS sunuyor ve markasının hakkını da böylece vermiş oluyor diyebiliriz.

 

YERİ DOLDURULAMAZ OLMAK İÇİN FARKLI OLMAK GEREKLİ

 

2004’de hayata geçişinden bu yana marka, insani ve endüstriel alanda farklı tecrübeler yaşamayı ve yaşatmayı hedefleyen 3 erkek kardeş tarafından Beaujolais’den yönetiliyor. Zaman geçtikçe ve işler büyüdükçe bu başlangıçtaki küçük aileye eklemeler olmuş elbet, şimdi yönetim kadrosu işi bir öteye taşımaya kararlı 25 kişilik genç ve dinamik bir kadrodan oluşuyor. Ama hep aynı vizyonla yarına bakmayı sürdürüyorlar rakamlar, işler gelişse de bu gerçeklik hiç değişmiyor…Zaman geçtikçe ve işler büyüdükçe bu başlangıçtaki küçük aileye eklemeler olmuş elbet, şimdi yönetim kadrosu işi bir öteye taşımaya kararlı 25 kişilik genç ve dinamik bir kadrodan oluşuyor. Ama hep aynı vizyonla yarına bakmayı sürdürüyorlar rakamlar, işler gelişse de bu gerçeklik hiç değişmiyor…

 

dergi_form_nisan