ev dekorasyonu

Evlere Bahar Detoksu

Evler de bizim gibi yaşayan organizmalar aslında. Bazen mutlu, huzurlu, sağlıklı bir enerji akışları var bazense  gereksiz yüklerle ağırlaşmış, depresif, insanın üzerine gelen bir durumları. Bizden farklı olarak bu durumları kendi insiyatifleri ve seçimleriyle yaşamıyorlar. Kaçınılmaz olarak da kendi başlarına düzelmeyi, iyileşmeyi seçme şansları yok. İş yine bize düşüyor. Şayet evinizde kasvetli bir hava, ağır ve huzursuz bir ortam seziyorsanız, bahar ayları bu durumu düzeltmek için tam zamanı.

İşinize yarayacak kısa ipuçları ile evinizin bahar detoksuna katkıda bulunmaya çalışacağız. Burada bahsedeceğimiz adımlar, anneannelerimizden kalan geleneklerin, enerji akışıyla yüzyıllardır ilgilenmiş disiplinlerinin kısa özeti aslında. Ama bazen özet bir “to do list”, bildiğimiz veya daha önce duyduğumuz ama çoğu zaman kulak arkası ettiğimiz gerçekleri ihtiyaç hissettiğimiz de elimizin altında bulunması açısından faydalı olabilir.

 

1.ADIM FAZLALIKLARDAN KURTULMA

 

“Fazlalık “ tanımını yapmak gerekirse tüm evi şu kriterlere göre gözden geçirmenizi tavsiye ederiz:

• 1 Yıldan uzun süredir ihtiyaç duyulmamış veya kullanılmamış günlük eşyalar

• Kırık veya bozuk olmasına rağmen gözden çıkarılamayan özellikle elektrikli aletler

• Evin içinde rahat hareket etmenize engel teşkil eden, evin genel stili ile uyumsuz, tam tabiriyle “evde yeri olmayan” objeler

• Giysiler, fazlalık kategorisinin başını çeken unsurlardır, elinizi korkak alıştırmayın sakın aralarında ayıklama yaparken. Geçtiğimiz 5 yıldır size uymayan iki beden küçük paltonuz, yeniden modası gelir diye beklettiğiniz ceketiniz, biraz daha kısa olsa ne güzel olurdu diye düşündüğünüz eteğiniz, büyük ihtimalle evinizi ağırlaştıran, gardrobunuzun tıkış tıkış ve düzensiz görünmenizi sağlayan doluluğun baş kahramanları, vedalaşın rahatlayın.

2. ADIM YAP BİTİR

Yap bitir kuralı aslında hayatın her aşamasında göz önünde bulundurulması gereken bir tarz. Başlanmış iş, bitmiş iştir. Yapılması gerekenleri gözümüzde büyütüp ertelemeyi bıraktığımız gün, yapılması gerekenlerin %50si tamamlanmış oluyor aslına bakacak olursanız.

• Çivi mi çakılacak, askımı asılacak, leke mi çıkarılacak, aydınlatma mı elden geçirilecek, en basit ve efektif yöntemi seç ve yap bitir.

• Ertelediklerimiz  ve üşendiklerimiz için mazeret bulmak kolay. Maddi sıkıntı, zamansızlık, kararsızlık vs… Unutmayalım en idealini, en güzelini, en beğenileni veya en pahalısını yapmak zorunda değiliz evimize sahip çıkmak için. Öneli olan yapmak ve şikayet ettiğimiz konuya müdahale etme cesaretini göstermek, baktınız olmadı yine denersiniz…

3. ADIM SİZE MUTLULUK VE CANLILIK VEREN RENKLERİ HAYATINIZA KATIN

Her yıl trendler açıklanıyor, uzmanlar hangi rengin nerede nasıl kullanılırsa daha etkili olacağıyla ilgili açıklamalar yapıyor vs. Bunları hepten yok sayın

demiyoruz elbette ama asıl önemli olan sizin ruh halinize iyi gelen renkleri hayatınıza katmanız.

*Ev tekstili evi renklendirmenin en etkili ve kolay yollarından biri, markaların koleksiyonlarında sevdiğiniz rengi mutlaka tarayın.

* Hiç bir şeyi alışılagelen veya tavsiye edilen gibi yapma zorunda değilsiniz, belki tüm ev için cesaretiniz olmayabilir, ama kulaklarınızı herkese tıkayan ve en sevdiğiniz rengi evde en çok gördüğünüz duvara uygulayın. Bakalım ne gibi sonuçlar elde edeceksiniz?

Modern İlham Perileri / Akasya AVM

Türkiye’nin ve dünyanın en tanınmış ve en beğenilen markalarını misafirleriyle buluşturan “Akasya Acıbadem Yeni Nesil Yaşam Kompleksi” keyifli alışveriş deneyimi, zengin sosyal yaşam seçenekleri, 10 dönümlük parkı, Metro, Metrobüs ve Marmaray’a ulaşım kolaylığı ile hem Anadolu Yakası’nın, hem de İstanbul’un en iddialı projesi.

Akasya Acıbadem, cadde alışverişini sevenler için Bağdat Caddesi’nden esinlenilen geniş, ferah ve gün ışığı alan koridorları, 10 dönüm Akasya Parkı, İstanbul’un en büyük ve en son teknolojiyle donatılmış sinema salonuyla İstanbul’lunun hizmetinde.

Akasya Acıbadem, 80 bin metrekarelik kiralanabilir alana sahip. Kompleks, Türkiye’nin lider markalarını bir araya getirirken aynı zamanda dünyanın en ünlü markalarını da ilk kez Türk perakende sektörüyle tanıştırıyor.

Akasya Acıbadem; hazır giyim, sağlık, güzellik, kozmetik, ayakkabı, çanta, aksesuar, ev dekorasyonu, cafe, restoran, hipermarket gibi zengin ve kendi sektörünün lider markalarıyla birçok yeniliğe ev sahipliği yapıyor.

Dünyanın 1 numaralı çocuk cumhuriyeti KidZania Akasya Acıbadem ‘de. Dünyanın bir çok ülkesinde yer alan ve çocuklara eğlenirken öğrenme imkanı sunan “Edutainment” konseptinin dünyadaki yaratıcısı, dünyanın en büyük çocuk “eğitim ve eğlence” markası olmayı başarmış KidZania, Akasya Acıbadem içerisinde 10 bin metrekare alanda 4-14 yaş arası çocuk misafirlerini ağırlıyor.

Çocuklar KidZania’da yer alan 60’tan fazla aktivite alanında, kendi becerilerine ve ilgi alanlarına yanıt verecek farklı düzeylerde 90’dan fazla rol üstlenme imkanına sahip oluyor ve diledikleri mesleği seçebiliyor. İstediği mesleği seçen çocuklar, bu konuda bilgilendiriliyor ve gerçek bir üniforma giyip işbaşı yapıyor.

IKSV ile Akasya’da Daha Çok Sanat… Uluslararası arenada söz sahibi sanatçılar, Türkiye müzik sahnesinin hem genç hem en deneyimli ekipleri İstanbul Kültür Sanat Vakfı’nın danışmanlığında düzenlenen klasik müzik, caz dinletileri ve konserler ile Akasya Acıbadem’de müzikseverlerle buluşuyor. Akasya Acıbadem , planlanan etkinlikler, sergiler, farklı gösteriler ile misafirlerine alışverişin dışında, nefesli ve keyifli çok özel bir yaşam alanı ve yeni deneyim fırsatları sunacak.

Akasya’nın sinema salonları teknolojik gelişmeler doğrultusunda modern ve konforlu bir çizgide dizayn edildi. Alışveriş merkezi konseptine paralel ve kendilerine özgü bir tasarımı olan sinema alanında biri İstanbul’un en son teknoloiji ile donatılmış en büyük perdeye sahip LG IMAX salonu olmak üzere toplam 15 adet sinema salonu sinema severleri Akasya’ya bekliyor.

Ödüllü Proje

Projenin Akasya Rezidans bölümü daha tamamlanmadan The European Property Awards 2012’de “En İyi Yüksek Bina Mimarisi” kategorisinde “Avrupa’nın En Başarılı Projesi” ödülünün sahibi oldu. Proje ayrıca Koru ve Göl parselleriyle, başka değerli bir yarışmada, MIPIM Awards 2013 kapsamında, dünya klasmanında “Best Residential Development” finalisti oldu ve finale kalan tüm projelerin yer aldığı ve 50 bin kişinin oy kullandığı “People’s Choice Awards” kategorisinde yapılan halk oylamaları sonucu, 32 proje arasından birinci seçildi.

Temmuz Sayımız Dopdolu Yazlık İçeriği İle Sizlerle!

 

bh1

 

OKUMAK İÇİN TIKLAYIN…

 

İster havuz başında veya güzel bir sahilde yazın keyfini çıkarıyor, ister evinizde veya iş yerinizde yaz planlarınızı yapıyor olun, Temmuz sayımızı okumayı ihmal etmeyin. Bu ay da her zaman olduğu gibi BAST HOME dekorasyondan, mimariye, modern yaşam alışkanlıklarımızdan, şehir dokusuna kadar birçok farklı konudaki zengin içeriği ile sizlerle.

 

Eviniz veya yazlığınız için ihtiyaç duyduğunuz dekorasyon önerileri, seyahat rotanız, güncel yazlık mekanlar ve daha çok fazlası Temmuz sayımızda.

 

Temmuz Sayımızdan Başlıklar:

– Dünyadan ve Türkiye’den birbirinden estetik yazlık mekanlar,

– En trendi markalar,

– Günümüzün en güncel konularından biri olan Enerji Yöneti Kavramı

– Sevdiğiniz markaların Yaz E Katalogları,

– Yepyeni Astroloji ve dekorasyon konulu köşemiz,

– Tropikal evler ve daha birçok güncel temayla ve zengin içeriğiyle sizleri bekliyor

dfot

 

1.YAŞIMIZ KUTLU OLSUN,

GÖNLÜ BİZİMLE BİR OLAN

HERKESE SELAM OLSUN!

 

 

Biz bir olduk, birlikte bir yol bulduk…

Bir varmış bir yokmuş, doğruluğa ve güzelliğe inanmış bir avuç insan varmış. Çalışmak, üretmek, keyifle yol almak için birbirlerine inanmışlar ve kendilerine bir yol çizmişler. Bazı taşları yerinden oynatmak ve yeni kuşak işler, farklı bakış açıları yaratmak arzusuyla yola çıkmışlar. Arkalarında büyük büyük sermayeler olmadan, sırtlarını sağlam yerlere dayamadan, sırf kendilerine ve güzel şeyleri paylaşacak güzel insanların var olduğuna inanarak  birlik olmuşlar. Her masalda olduğu gibi, bu masalda da yol zorluymuş. Yerleşik önyargılardan kalın saydam duvarlar, yeniliklere kapalı tek gözlü canavarlar, kibirli kötü kalpli kraliçeler ve onlara “senden güzeli yok“ diyen iki ayaklı yağdanlık aynalar, karalık tarafın kolaylıklarına ve cazibesine kapılan yol arkadaşları, ihanetler, entirikalar, kısacası bol bol antikahraman varmış etrafta. Ama masal onlardan da ibaret değişmiş elbette.  Arabaları bal kabağına çeviren periler, iyi kalpli yedi cüceler, hızır gibi son dakika yetişen süper kahramanlar, yeniliklere ve güzelliklere destek vermeye kararlı cesur yürekler de varmış bu masalda. Onlar da bu masalın kahramanlarını hiç yalnız bırakmamışlar, en karanlık anda bile  bir ışığı umut olmuşlar.

 

Bu masalın kahramanlarına gelince, onlar masallarını yazmaya kararlı bir grup insanmış, çeşitli yaşlardan çeşitli sektörel tecrübelerden. Keşfetmişler birlikte, öğrenmişler, eğlenmişler, dertleşmişler, tartışmışlar, barışmışlar ve koskoca bir yılı devirmişler. İnsanlık  için küçük belki ama kendileri ve Türkiye’deki yeni kuşak medya anlayışı için büyük bir adım atmışlar. Doğru bildiklerini yapıp hatalarından ders çıkarmaya çalışmışlar hep.

 

Bu masalın kahramanları sevgili BAST HOME Yayın Kuruluma bir kez daha teşekkür ediyorum. İyi ki tanımışım herbirinizi. Bir çoğunuz ailemden yakın oldunuz bana bu süreçte. Biz bu masalı birlikte daha uzun yıllar yazalım istiyorum omuz omuza. Bir yıl kadar önce, hiçkimse bize inanmazken biz birbirimize inandık, şimdi masala okuyucularımız, işbirliği yaptığımız biribirinden değerli markalar da katıldı, ne mutlu bize. BAST HOME denilince bugün insanların kafasında iyi birşeyler canlanıyorsa bunda herbirimizin emeği, kararlılığı, fedakarlığı ve mücadelesi var. Yarınlarda daha da güzel işlere imza atacağız bundan da emimim. Ne de olsa masallarda daima iyiler kazanır.

 

Gökten üç elma düşsün…

 

dfot

E – Dergi Bast Home’un Haziran Sayısı Çıktı!

 

Bast Home Haziran 2014

 

Dergiyi Okumak İçin Lütfen Tıklayın

Merhabalar,

 

Haziran sayımızla birlikte, Türkiye’nin sektöründeki ilk ve tek e dergisi Bast Home olarak 1. yaşımızı kutluyoruz. Bir yıldır bize inanan, destek veren sektörümüzdeki tüm vizyoner iş ortaklarımızla, innovatif ve yeni kuşak bir medya olma misyonuyla

çıktığımız uzun yolculukta bizi yalnız bırakmayan aylık ortalama 50.000 kişilik okuyucu kitlemizle,sosyal medyada bizi destekleyen tüm takipçilerimizle, kocaman bir aile olduk bu kısa sürede. Değişen ve gelişen içerik pazarlamasında gedldiğimiz noktada ve bundan sonra atacağımız adımlarda bizi yalnız bırakmadığınız için çok şanslı hissediyoruz kendimizi. Bundan aldığımız güçle yakın zamanda çok daha fazla kişiyle bu keyifli serüveni geliştirerek paylaşmaya devam edeceğimizin de sinyallerini vermiş olalım buradan.

 

Tüm Yayın Kurulu Adına

 

Bizi bugüne kadar yanımızda olan ve bundan sonra da bizi yalnız bırakmayacaklarını bildiğimiz  herkese sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz,

 

Haziran Gündeminden Kısa Kısa,

 

– Babalar günü dosyamız ve hediye seçeneklerimiz,

– 2014 Yazı Nasıl Geçecek Diye Merak Edenler İçin Sorduk,

– Yeni Vazgeçilmezimiz Bisiklet Tutukusu ve Sektördeki Belli Markalardan Öneriler,

– Permakültür Kavramı ve İlginizi Çekecek Faydaları,

– Tarihi ve Doğal Güzellikleri ile İstanbul’un Yanı Başında Bir Cennet: Büyük Adada,

dergi_form_nisan

 

Tarihi Moda İskelesi

Moda burnunda 1916 – 1917 tarihleri arasında, Haydarpaşa iskelesi gibi dönemin ünlü yapıtlarında imzası bulunan ünlü mimar Vedat Tek tarafından inşaa edilmiştir.

Tarihi iskeleye orta yerinde sağa doğru bir dirsek yapan taş bir yoldan geçerek varılır. Yıllar boyunca İstanbul’da deniz yoluyla kitle taşımacılığında önemli bir görev üstlenen bu tarihi iskele, aynı zamanda belli bir dönemin sadece mimarlık sanatının değil; ekonomik kültürel panaromasının da sembollerinden biri haline dönüşmüştür günümüzde. İstanbul’da sembolleşmiş ender yapılardan biri olması özelliği ile de, modanın kültürel ve tarihi dokusunun en önemli parçası olarak kabul edilmektedir, bugün sırf semt sakinleri tarafından değil üstelik tüm İstanbullular tarafından. Zarif Kütahya çinileriyle süslü olan iskele, 1937 yılındaki çok şiddetli bir lodos fırtınasında ciddi hasar görünce, üst katı kaldırılmıştır.

2000 yılında TDİ ile Türkiye Deniz Ticaret Odası Başkanlığı’nın ortaklaşa çalışarak restore ettirdiği Tarihi Moda İskelesi, 1 Temmuz 2001 yılında Kabotaj Bayramı günü yeniden hizmete açılmıştır. O günden bugüne de İstanbulluların hizmetindedir.
dergi_form_nisan

dergi_form_nisan

 

Belmond Hotel Caruso

Bahar’da Ravello’da olmak…

 

4 yıllık ummalı bir restorasyon çalışmasından sonra, iç mekan tasarımını uluslararası tasarımcı Federico Forquet’in binanın tarihi dokusu ve ruhuna sağdık kalınarak tasarladığı Hotel Caruso, 2005 Haziranında, Ravello bölgesinde yeniden hizmete açılmış.

Otelin tasarımı esnasında, eşsiz Salerno Gulf manzarsına sahip olan Almafi sahilinden ve tabi ki Ravello bölgesi hakkında ki tarihi dökümanların detaylı araştırılmasından elde edilen bilgilerden bol bol ilham alınmış.

Federico Forquet bu durumu şöyle özetliyor: “Hotel Caruso’nun temel karakteristik yapısını, Ravello kültürünün ve geleneklerinin yeniden yorumlanması oluşturuyor. Ravello konumu dolayısı ile her zaman özel bir yer olarak kabul edilirdi. Geçmiş zamanlarda sadece zengin tüccarların Ravelloda malikaneler ve villalar yaptırarak, eşsiz manzaranın tadını çıkartıyorlardı. Hotel Caruso’nun restorasyonu ve dekorasyonunda, eski aristokrat D’Affilitto ailesinin malikanesinin izlerini taşıyor.”

Kendide de Napoli’li olan Forquet, otelin her mekanında ve ince detayında size Napoli ruhunun geçmesini sağlıyor. Kumaşlar yerel dokuya uygun desenlerde özenle tasarlanmış, bronz lambalar yerli ustaların tarafından işlenmiş, yer döşemelerinin büyük bir bölümünde asırlık sofistike tekniklerle döşenmiş tuğla fayansı kullanılmış. Odalar sıcak atmosferi yansıtmak için, gül, gök mavi, napoli sarısı gibi renklerle suluboya tekniği kullanılarak boyanmış.

“Ercolano ve Pompeii etkisini yanıbaşınızda hissedebilirsiniz. Giriş holünde Roma tarzı mozaiklerle, bazı odalarda ise yerler 18. ve 19. yy’ın tablolarından esinlenerek boyanan majolicalardan dekore edildi.” diyor Forquet. Hotel Caruso’nun mobilyaları Napoli tarzını yansıtırken, bazı odalarda 18. ve 19. yy’dan antikalar bulunuyor. Bazı mobilyalar ise binanın geçmişiyle bağlantı kurmaları adına yeniden özenle üretilmiş.

Federico Forquet, ilustrasyon alanında başladığı meslek hayatına, Agnelli Ailesi gibi İtalya’nın öndegelen prestijli ailelerinin iç mekan tasarımcısı olarak devam ettiriyor. İç mekan tasarımlarındaki özgün ve modern dokunuşlarıyla sektörde önemli bir yere sahip olan Forquet, bundan önce 1970’lerde moda tasarımcılığı da yapmış. VIP müşterileri arasında kraliyet aileleri ve birçok sahne ve ekran starı da var, bunu da bizden duymuş olmayın.

Orient-Express Hotels & Resorts, Hotel Caruso’nun 4 yıllık restorasyon sürecinde, İtalyan Sanat otoriteleriyle birlikte çalışılmış, bunu da eklemeden geçemeyeceğiz. Otelin konumlandığı Ravello bölgesi seyahatlerinde özellikle kültürel ve turistik doku arayan İtalyan ve yabancı misafirlere hitap ediyor.

 

dergi_form_nisan

dergi_form_nisan

 

Maine’de Bir Ada Evi

 

İç Dekorasyon: Fannie Allen Design, CID
Mimari: Elisabeth Doermann, AIA

 

Amerika’nın kuzeydoğusunda, Maine bölgesinin kıyısındaki küçük bir adada konumlanmış aile evi. Aslında ev 100 yıl önce inşa edilmiş. Ev ve ambar, kendileri gibi yine 100 yaşında bir okul ve kasabanın ortasında konumlanmış. Adada yerleşik 35 adet konut bulunuyor. Ada halkının birçoğu balıkçılık ya da inşaatçılık ile geçiniyor. Yazın bölgede nüfus ortalama 200 kişi kadar oluyor. Çok güzel, kolay ulaşılamayan bir kaçış noktası burası yazlıkçılar için. Balık tutmak, yelken yapmak, gölde yüzmek, dinlenmek, doğa yürüyüşleri, ve teknolojiyle dolup taşmış hayatlardan uzaklaşmak için muhteşem sığınak bu ada.

Ev bir yamacın konumlanmış, okyanusa ve diğer küçük adalara bakıyor olduğu yerden. Çok eskiden sürekli adada yaşayan bir balıkçıya ait olan bu ev, artık 5 kişilik bir ailenin 3 jenerasyondur  tatillerde gittiği bir yazlık ev olarak kullanılıyor. Fannie Allen ve ev sahipleri 2008-09 yıllarında evi restore etmek için çok ciddi çalışmışlar. 2009’da tam renovasyonlar bittikten iki hafta sonra sert bir fırtınada evi yıldırım çarpmış ve yangın çıkmış. Şansa o esnada evde kimse bulunmuyormuş. Alanı temizleyip, tekrar yapının inşaatı başlamışlar büyük bir kararlılıkla ve azimle. Bu sefer garantiye almak için yıldırımdan koruyan özel malzemeler kullanılmış. Bina yeni bir yapı olmasına rağmen iç mimar Fannie Allen yer için eski tahta döşemeler, kapılar ve evin ilk döneminden kalma materyaller kullanmış mümkün olan her yerde. Orijinal çok yakın renkli, lekeli bir cam bile bulmuş. İnternet sitelerinden birçok vintage ve hurda parçalar bulmuş toplanmış ve adaya getirilmiş.. Pencerelerin konstrüksiyonları ve mutfak düzenlemeleri yeni malzemelerden yapılmış. Tahta yer döşemesinin altından gazlı ısıtma sistemi geçirilmiş.

Ev böylece, kışın da ev aile toplantıları için elverişli ve sıcak bir ortam olarak kullanılır hale gelmiş. Fannie Allen evin tüm mobilyalarını kendi seçmiş. Bazıları yeni, bazıları antika ve evden bile yaşlı parçalardan seçilmiş. Evdeki renk seçimlerinde çevredeki okyanus, kayalık, ağaçlar ve gökyüzünün tonlarından ilham kaynağı olmuş.

Mutfakta yangından geriye kalan malzemelerden faydalanılarak, baloncuklu camlardan bulaşık teknesi yapılmış. Tezgahlarda kireçtaşı, ada mutfakta paslanmaz çelik kullanılmış. Kırmızı pişirme ünitesi İtalyan Bertazzoni markasına ait. Kırmızı bölümün arkasındaki alüminyum duvarlar yine yangından kurtarılıp yenilenmiş bölümlerden.
dergi_form_nisan

Nisan Sayımızda Tüm Bahar Coşkumuzla Sizlerleyiz.
“Herkes baharı kendi tarzınca karşılar” sloganımıza uygun olarak değişen kapak görsellerimizle, uçuşan kelebeklerimiz ve daha bir çok keyifli dijital sürprizimizle sizler için bahar neşesini iliklerinize kadar hissedeceğiniz bir dergi hazırladık.
Dekorasyondan Şehir Yaşamına; Evleriniz için Bahar Seçeneklerinden Sanata; Tasarımdan Bahçeye; Teknolojiden Mimariye…
Kısacası hayata dair dopdolu içeriğiyle E-Derginiz Bast Home’un Nisan sayısını indirmek için maildeki linklere tıklamanız yeterli olacak.
Bast Home’un Nisan sayısında ayrıca: Yönlendirmeli interaktif sayfalar, bahar kokan dijital efektler, keyifli video röportajlar, satın alma fırsatı sunan katalog sayfalarımızı bulacaksınız.

İçindekilerden Kısa Kısa…

· Dünyadan ve Türkiye’den Öne Çıkan Tasarım Markaları ve Koleksiyonları: Fermob, Menu, Ego Paris, Nude…
· Herkes Baharı Kendi Tarzınca Karşılar Dosyamız ve Ürün Katalogları,
· Yerel Markaların Bahar Koleksiyonlarından Seçmeler,
· Nisan Ayında Bahçelerde Yapılması Gerekenler,
· İstanbul’un, Hep Genç Semti Moda’dan, Tasarıma, Sanata, Tarihe ve Günlük Yaşama dair Sembolleşmiş Mekanlar,
· Sanat, Trend, Stil, Home-Tech, Akgün Akdil, Bilge Baykuş, Mimarhane, Motto Tasarım, Designmixer, Hollywood’un Rüya Evleri Köşelerimiz,

Sizleri yeni kuşak medya anlayışımızla oluşturduğumuz okuyucu tecrübesinin keyfini çıkarmaya davet ediyoruz…
Keyifli Okumalar!nisan_web

dergi_form_nisan
FERMOB
“BÜYÜLEYİCİ VE CÖMERT”
Fermob Fransız bir bahçe mobilyaları markası. Marka muhteşem bir yaşam tarzını ürünleriyle somut hale getiriyor. Pratik, rahat, özenle hazırlanmış ürünlerin rengarenk dünyası insanları kendine hayran bırakıyor. Fermob bunca yıldır kendine özgü bir DNA geliştirmiş. Geleneksel bahçe mobilyası konseptini değiştirerek hitap ettikleri kitleyi de genişletmişler. Sonuç olarak farklı renk ve tasarım, sayelerinde balkonlarda, veranda ve bahçelerde birçok fermob tasarımı yerini almış. Fermob dayanıklı, saklanabilir, katlanabilir, mobilyalar tasarlıyor.
Sıcak iş ilişkileri sayesinde kitlelerce yayılmaya devam ediyorlar. Web sitelerine 700.00’den fazla kullanıcı ziyaret etmiş. Ekipçe markayla duygusal bir bağ kurmuş, bir aile olmuşlar. Her sezon sunulan yeni ürünlerinden de görülebileceği üzere tamamen inovasyona yatırım yapıyorlar.
Genişleyen renk skalaları ve üretim sürecinde gösterdikleri özen ve dikkatleriyle ürünlerin kalitesini artırıyorlar. Yeni sezonda da tasarımda çok iyi isimlerde beraber 15 yeni ürün piyasaya sürdüler. Fermob dünyası böylece her türden yaratıcı insanın duygularını ifade edebiliyor.
Bu yıl ayrıca Patrick Jouin, Pascal Mourgue, Jean Michel Wilmotte, Olivia Putman gibi isimlerin tasarlamış olduğu ikonik modellerin yeniden piyasaya sürüldüğü “Fermob İdolleri” isimli bir koleksiyon sundular. Nisan’da gerçekleşen Milan Uluslararası Mobilya Fuarı’nda sektörden herkesin dikkatini bir daha çekmişler. Mobilyaların tamamlayıcısı olması üzerine, dekoratif aksesuarları da içeren bir koleksiyonları bulunuyor.
Yastık ya da kilim gibi bu aksesuarlar böylece ya dışarıda ya da içeride tek başına kullanılabiliyor. Indoor ve outdoor tekstillerinin iç içe geçmiş olması da işlerine yarıyor. Yaşayan her yeri canlandırmayı misyon edinmişler. Pikniğe elverişli mobilyalar, şezlonglar, belli dönemleri yansıtan sandalyeler, banklar, farklı kullanım alanları olan fonksiyonel masalar, her sezon yenilenen tonlar, değişken materyaller, bahçelere ve ortak kullanım alanlarına renk getiriyor.
dergi_form_nisan