Diesel Living diseño’ da
İsmini Jean konusunda yenilikçi, çağdaş moda giyim markası olarak duyuran Diesel, iç mekanlar için tasarladığı özel ürün grupları ile Diesel Living başlığı altında bir yaşam stili markası olarak karşımıza çıkıyor. Tasarımlarını Diesel yaratıcı grubunun oluşturduğu modelleri, üstün kalitede üretimi ile adı duyulmuş markalar Diesel Living projesi için üretiyor. Aydınlatmada Foscarini, mobilya da Moroso, mutfakta Scavolini, ev tekstilinde Zucchi ve ev aksesuarlarında Seletti Diesel’ in işbirliğinde bulunduğu markalar.
Living Diesel koleksiyonunda iç mekanlar için tasarlanan ürünler oda tipi veya mekana dair çözümlemelerden çok, keyifle yaşanacak ortamlar için duyulara hitap eden çizgilere odaklanarak yaşamın içinde fonksiyonellik kazanıyor. Tüm ürünlerin formları, malzemeleri, grafik kaliteleri hepsi Diesel’ in dünya görüşü ile birleşerek sahne arkasında şehir yaşamını yansıtan bir hikaye anlatıyor. Living Diesel with Moroso’ nun mobilya ile ilgili tüm yaratıcı safhalarında beraber çalışan Moroso’ nun kurucusu Patrizia Moroso iki farklı bakış açısı ile ilginç ve alternatif bir koleksiyonun oluşturulduğunu belirtiyor. Agresif ve esrarengiz yer altı dünyasının karanlık yüzü ile doğanın ve görsel ışıltının yumuşak ve rahat yüzünün bir araya geldiğini ve koleksiyonun en güzel yanının farklı olduğu kadar güçlü bir kimliğe sahip olduğunu da vurguluyor. Living with Diesel koleksiyonun parçalarının bir araya gelmesi ile bu etkinin daha da kuvvetlendiğini belirtiyor.
2009 yılında Diesel ile özel koleksiyon için imza atan Foscarini ortak proje için oluşturulan ürünlerinde tarzını yeni yaşam şekilleri ve dekorasyon trendleri ile bağdaştırıyor. Diesel with Foscarini 40 farklı aydınlatma modeli ile kendini genç ve taze olarak tanımlıyor. Diesel kurucusu Renzo Rosso 6 sene evvel hayata geçen bu çalışmanın bugün beklentilerinin üzerinde başarılı olduğunu açıklıyor. Diesel with Foscarini rock’ dan pop’ a endüstriyel ve vintage tasarımdan, grafik ve sanata net çizgileri ile yeni bir Diesel yaşam şeklini çiziyor. İlhamını sanat, müzik, sokak ve endüstriyel objelerden ve baş yapıtlardan alan yaratıcı ürünlerin stiline yalın olduğu kadar tasarıma farklı yaklaşımları ile eklektik ve rahat bakış açısı hakim. Yaşama dair deneyimler ise koleksiyonun ruhuna yol veriyor. Modern ve yalın tarzdan hoşlanan, fonksiyonelliğe ve kaliteye önem veren müşteri kitlesi ise Diesel Living’ in hedef kitlesini oluşturuyor.
Dünyanın sadece en iyi mağazalarında satışa sunulan Diesel Living koleksiyonu Foscarini’ nin aydınlatma ve Moroso’ nun mobilya ürünleri ile diseno’ nun addresistanbul’ da ki mağazasında geniş ürün çeşitlemesi ile Türkiye’ de ki takipçileri ile buluşuyor.