ÜNLÜ FRANSIZ MİRASININ
UNUTULMAKTAN KURTARILMA HİKAYESİ
Bugün çok sevilen Tolix markası yedi yıl önce oldukça kritik bir durumdaydı. 2004’ten itibaren hızlı bir gelişim sürecine girdi. Bunun başlangıcı Fransa’da yaşayan miras ödülünü alması, çalışanlarından birinin markayı devralması ile oldu. Yeni yönetimi ile beraber firma böylece iyileşme sürecine girdi.
Modernizasyon, kalite, ürünlerin prodüksiyon ve dağıtımı baz alınan anahtar kelimelerdi. Şu anda geldikleri noktada marka 27 ülkede alıcıya ulaşıyor.
Girişimci, markanın CFO’su Chantal Andriot öncelikle ekipman gelişimine en büyük yatırımı yaparak başlamış. Ardından iletişimi kuvvetlendirmek için stratejiler belirlenmiş. Yerel gelişim ve kalite açısından “Made in France” sadece bir slogan olmaktan çok daha önemli bir anlam taşıyor.
Çok geniş bir renk skalası sunuyorlar. Bu sayede ürünlerin kişiselleştirilme olanağı sağlanıyor. Bir sandalye üretimi için minimum 100 farklı operasyon gerektiğinden, verimi artırmak için üretimde optimizasyon yapılarak bu süreç hızlandırılmış.
Tamamen üretimde kaliteyi artırmaya ve kendilerini sürekli geliştiren, herbiri alanında uzman bir ekip sayesinde, 2004’ten bu yana meşhur geleneksel Fransız markası, yenilikçi duruşuyla sektörde örnek olmaya devam ediyor.
Bu Makale için Yorum Yapın