Menu

dergi_form_nisan

 

Menu bir Danimarka markası. Tasarımlarının fark edilir olmasına dikkat ediyorlar. Özellikle son 15 yıldır dünyamızın olağanüstü düzeyde değiştiğini, markaların, işletmelerin ve tüketicilerin ekonomik krizden bu yana kendilerini bu yeni, bireysel değerlendirmeye açık, yeniden tanımlanan sisteme uyulmamaya çalıştıklarına değiniyorlar genel olarak koleksiyonlarında.

Tüm bu derin tasarım felsefesinin yanı sıra Menu’nun ürünlerinde aradığı diğer önemli kriter de tabi ki yaratıcılık. Krize rağmen bu güçlü markayı yarattıkları için farklı adımlar atmaya da cesaretleri var. İlk yola çıktıkları günden bu güne kadar Menu’da çok fazla keskin değişiklik yapmışlar ve daha da önlerinde uzun bir yol olduğunu söylüyorlar. Yaptıkları işin tüm alanlarında, ofislerinde, tasarımlarında, malzeme ve üretim metodlarında her zaman değişiklik yaratıyorlar.

Kreatif Direktörleri Bjarne Hansen yeni ürünler yaratarak tüketicileri şaşırtmayı sevdiklerini dile getiriyor. Sadece estetik açıdan memnun edici değil, aynı zamanda günlük hayattaki rutinleri tasarımın iyileştirmesi ve geliştirmesi gerekiyor. Tasarım ekipleri tüm dünyada gelişen ülkelerde işbirlikleri oluşturmaya çalışıyor. Böylece fikir paylaşımlarından doğarak yeni üretimlerin adımını atmış oluyorlar.

Yerel fabrikalar veya küçük ortaklarla, iyi ve yüksek kalitede ürünleri, kendi ekonomilerine göre tüketiciye ulaştırmayı hedefliyorlar. Son bir yılda özellikle akıllı çözümlere ve fonksiyonelliğe odaklanmışlar.

Menu’ye özgü İskandınav sadeliğini ve tasarımların zamansız estetiğini de koruyarak ilerliyorlar. Bir farklılık yaratmak için gereken güçlü duygular sayesinde de var olan başarılarını pekiştirmeye devam ediyorlar. Menu tasarımlarını yan sayfadaki fotoğraf galerisinden görebilirsiniz.
dergi_form_nisan