Tozlu.com | Tozlu Hızla Hayatmıza Girdi

Tozlu Hızla Hayatmıza Girdi

Markanın mucizesi böyle bir şey. Daha geçen sene sadece belirli bir coğrafyada ve sektörde bilinen Tozlu markası yapılan dev marka iletişi yatırımıyla, hepimizin bildiği bir kavram oldu çıktı.

Tozlu , 2001 yılında faaliyete geçmiş, o günden bu yana sürekli gelişerek bayan giyim sektöründe geniş bir bilgi birikimine sahip , işini bilen, eğitimli, deneyimli ,birikimli insan kaynağı ile yoluna devam etmekte olan bir Şirketmiş. Kendilerini böyle tanımlıyorlar.. “Markalaşma çalışmalarımızda halka açık yapımızı , müşteri memnuniyeti odaklı çalışmayı ve kaliteyi en uygun fiyatta sunmayı en önemli hizmetlerimizden biri olarak görüyoruz. Türkiye genelinde 50’ye yakın şubemiz bulunmaktadır.” Şeklinde aktarıyorlar misyonlarını.

Basında çıkan haberlere bakacak olursak, kısa bir zaman önceye kadar yalnızca Karadeniz Bölgesi’nin tanınmış bir  firması olarak anılan Tozlu , geçen bu zaman içerisinde oldukça uzun bir yol kat etmiş görünüyor. Geçen yıl hayata geçirdikleri e-ticaret yatırımı tozlugiyim.com.tr, kısa süre içinde bayan giyim sektöründe Türkiye’nin en hızlı büyüyen internet yatırımı olmuş. Gerçekten büyük başarı.

Nerede yatıyor peki sizce bu başarının sırrı? ‘Artık Daha Fazla Ödeme! ’ sloganı ile yola çıkan tozlugiyim.com.tr, 15 ay önce 3 kişi ile başladığı internet operasyonlarına bugün 140 kişiyi aşan insan kaynağı ile devam ediyor. Aylık ortalama 3 milyon ziyaretçi çeken sitenin %95 kullanıcısı ise kadınlardan oluşuyor. Hemen hemen her giyim tarzından kadının aradığını rahatlıkla bulabildiği tozlugiyim.com.tr her gün yeni ürünler ile kullanıcısının karşısına çıkıyor.

Günde 10 bin sipariş! Dile kolay diyeceğiz ama dile bile kolay değil!

Türkiye’nin her köşesine gönderim gerçekleştirdiklerini belirten firma yetkilileri, en büyük yoğunluğun İstanbul, Antalya, Ankara, İzmir ve Diyarbakır illerinde olduğunu, yakın zamanda yurt dışı satışlarını da başlatarak operasyon ağını genişletmeyi hedeflediklerini   belirtmişler kısa bir sure önce. Kim bilir belki biz bunları yazarken onlar yurt dışına da hizmet vermeye başlamışlardı bile…

Demek marka mucizesi öyle kolay yaratılmıyor, iletişimini yaptığınız markayla ilgili gerekli altyapılara gerekli özeni ve bütçeyi ayırmazsanız, iletişim başarısı sabun köpüğü gibi havada kalır. Kim bunu ister ki?