Moroso

Hepinizin bildiği gibi 1952’den bu yana, Moroso dünya çapındaki en iyi tasarımcılarla kurduğu yakın işbirlikleri sayesinde, yüksek standartlarda oturma gruplarına yoğunlaşmış bir marka.

Bugün markanın ikinci kuşağı tarafından – Genel Müdür Roberto- yönetilen markanın sanat yönetmenliğini dünyaca ünlü tasarımcı Patricia Urquila üstlenmiş. Marka, İtalyan toplumunun geçirdiği evrimi temsil ediyor; sanatçı girişmciliğin toplumdaki en önde gelen temsilcilerinden birini temsil ediyor. Şirket olarak her zaman her tülü karşılaştırmaya açık olduklarını altını çize çize ifade ediyorlar. “Yapmak ve iyi yapmak “ arasındaki farkı vurgulamak amacıyla yola çıkmışlar, tüm faaliyetlerinin merkezinde bu fikir yatıyor.

 

Birinci ve ikinci dünya savaşının ardından İtalyan geleneklerine uygun olarak, tasarımla sanatın buluştuğu noktada, güncel sanatı güçlü bir kimlik ve öncelikli kişilik olarak oturtmayı amaçlamışlar ve bunun için mücadele vermişler. Süreçlerdeki titizliğe ve sanatsal geçmişlerine güvenerek daha iyisi üretmek konusunda her zaman hevesli olduklarını her platformda ifade ediyorlar.

 

2016 kataloğuna göz atacak olursanız markanın, markanın form ve  stil konusundaki 30 yıllık arayışının kısa bir özetini bulursunuz. 70 aşkın tasarımcısının algılama tecrübesi, üretimdeki yüksek standartlarla birleşip yaratıcılık ve objeleri kişiselleştirme konusunda pazara açık bir bildiri yayınlamış durumda sanki. Kullanılan materyaldeki yüksek standart her tasarımın “unique” olmasını sağlıyor.