Maison&Objet Paris

dfot

Maison&Objet Paris

5-9 EYLÜL  2014

Dünya Trendlerini  belirleyen dünyanın en önemli ve büyük çaptaki dekorasyon fuarı Maison&Objet, Eylül  ayında yine Paris’te gerçekleşti. Birbirinden farklı bölümlerde dekorasyonun her aşaması; mobilyadan tekstile, aksesuardan eve dair en ince detaylar ve markalar görücüye çıktI. Maison&Objet fuarının 5-9 Eylül 2014  tarihleri arasında gerçekleşen fuarın teması ise ‘’Sharing’’ yani ‘’paylaşmak’’ oldu.

Dünyanın dört bir yanından gelen tasarımcıların çok özel tasarımlarını görücüye çıkardığı fuara, Yastık By Rıfat Özbek de yepyeni 2014-2015 Sonbahar – Kış Koleksiyonu “MODERNOTTOMAN” ile katıldı.

“MODERNOTTOMAN” Koleksiyonu, Osmanlı’nın içindeki modernizmi yansıtan tasarımlardan oluşuyor. SAFI-Salons Français et Internationaux firması tarafından organize edilen Maison&Objet fuarı, 5-09 Eylül tarihleri arasında Paris’te gerçekleştirdi.Tasarım, mobilya, tekstil, aksesuar ve dekorasyon dünyasına yön veren ünlü markaların buluşması noktası olan fuarda, 3 bine yakın firma ve tasarımcı en yeni koleksiyonlarını tanıttı.

Tom Dixon’un Maison & Objet 2014’te Yılın Tasarımcısı ünvanını aldı. ‘’Stil dahisi’’ olan tasarımcı, uzun yıllardır zamanın ruhunu karşılayarak İngiltere ve tüm dünyada tasarım sektörünün önemli bir oyuncusu olmuştu.

TASARIM TRENDLERİ

SMART LIFE /Akıllı Yasam, 

Vincent Grégoire, NellyRodi:

Dijital kültürler günlük senaryoların kodlarını değiştiriyor.Her şey bir bilgi alışverişi haline geldi,her şey kolaylıkla paylaşılıyor.Video oyunları,dijital art,müzik,yemek,eğlence yaratmak gibi.İnteraktif dünya artık yaşamımızın rol modeli oldu.Her şey daha paylaşımcı,daha cana yakın , daha sıcak  ve renkli hale geldi.

Experiential / Deneyimsel, François Bernard, 

Ajans Kavsak:

Deneyimle ve hisset!

Artık dijital dünya bize yeni bir deneysel paylaşım sunuyor.İnsan ve makan arasında yenilikçi bir ilişki oluştırmakta.Animasyon objeler daha iyi bir yaşam kaynağı sunuyor.

Bu harika tasarım bize farklı bir yol açıyor.

WORDS/ Kelimeler,  

Elizabeth Leriche: 

 

Kelime anlamını paylaşın…

Harfler ve sözcükler dijital iletişimin üstünlüğüne karşı direniyor. Günlük yaşamda kullanılan dil değişime uğruyor. Çağdaş kaligrafik bir dil haline geliyor. Grafik ve tipografik efektler, şiir ve ifadeyle iletişim kuran bir sözcük şöleni olup sosyal bağlarımızı canlandırıyor.