Jura Impressa Z9 One Touch

dfot

 

Tek dokunuş ile kahveniz hazır!

İsviçre şirketi olan JURA Elektroapparte, markanın yeni ürünü IMPRESSA Z9 One Touch’ı kullanıcılarının beğenisine sundu. Jura On Tour’a,  Jura Türkiye sorumlusu Christian Saggini, Ürün Müdürü Martin Wullschleger, Jura Türkiye distrübütörü yetkilileri ve seçkin Jura bayileri katıldı. Tek bir tuşa dokunarak istediğiniz kahveyi pişirme teknolojisiyle donatılan Impressa Z9 One Touch, Jura’nın bir kez daha “En iyi kahve makinesi markası” olduğunu gözler önüne seriyor.

 

En iyi espresso makinesi

1931’den bu yana yenilikçi ve üst düzey ev aletleri üreten Jura, aynı zamanda otomatik espresso kahve makinelerinin öncüsü olarak tanınıyor. Ev tipi aletler sektörüne büyük katkılar sağlayan şirket, deneyimlerini ve bilgilerini kullanarak ofisler ve gıda hizmet sektörü için yarı profesyonel cihazlar geliştirmeye devam ediyor. Jura’nın Türkiye distribütörlüğü ise Alman Hack Endüstriyel Temsilcilik Ltd. Şti. tarafından yapılıyor.

 

Tek Tuşla Kahveniz Hazır

Yeni Impressa Z9 One Touch ile lüks ve gösterişli tasarım geleneğini sürdüren Jura, bu keyifli özelliklerini üstün teknolojiyle birleştiriyor.

Uzun bardaklar ve fincanlar için yükseklik ayarlı cappuccino aparatına sahip olan Impressa Z9 One Touch’da kahve aparatının yüksekliği de ayarlanabiliyor.

 

Genişlik ayarının hemen yanında ise sıcak su ağzı yer alıyor. Impressa Z9, öğütücü ayarlama düğmesi ve öğütülmüş kahve için tozu boşaltma oluğu gibi birtakım kullanım kolaylıkları da sunuyor. Bununla birlikte kullanıcı son derece konforlu olan renkli ekranda bilgi takibi yapılabiliyor. Impressa Z9 One Touch’un en önemli özelliğini kahve spesiyalitesinin kalitesi oluşturuyor. Biri buhar, diğeri kahve için olan iki ısıtma sistemiyle her zaman ve her yerde istediğiniz kahveyi hazırlamanız mümkün. Tanınmış Amerikan dergisi Forbes’in yazarı Larry Olmsted’in “Kahve dünyasının Rolex’i” olarak tanımladığı ve “İsviçre ustalığının nasıl hayatını değiştirdiğini” anlattığı makalesi, Jura’nın diğer özelliklerini de gözler önüne seriyor.

Yeni ürün: Impressa Z9 One Touch

Jura, geçtiğimiz günlerde düzenlediği “Jura On Tour” ile yeni ürünü Impressa Z9 One Touch’ı seçkin Jura müşterilerine, kahve ve kahve makinesi profesyonellerine, bayilere ve kahve severlere tanıttı. Z9 ile mükemmel bir cappucino, ristretto ya da espresso kahve içebilir, döner düğmeyi çevirerek istediğiniz bütün kahve çeşitlerini hazırlayabilirsiniz.

JURA’nın en iyi on pazarı

Bugün Jura dünya genelinde 11 bin satış noktasında temsil ediliyor. Jura’nın 2012 yılında, en iyi pazarı Avrupa kıtasında markasını ilk kez duyurduğu Almanca konuşulan ülkelerdi. Ancak marka son zamanlarda ABD, Rusya ve Avustralya gibi ülkelerde büyüme kaydetmeye başladı. Bununla birlikte dev bir pazar olmasına rağmen kahve kültürü daha az olan Çin’de de belirgin bir yükseliş göze çarpıyor. Fransa ise dünya çapında espresso makineleri için 1 numaralı pazar konumunu koruyor. Jura otomatik kahve makineleri Fransa’da potansiyel pazarını geliştirmeye çalışıyor. Jura’nın 2013 yılı verilerinde Türkiye’nin ilerleyişini ve birinci sıraya yerleştiğini görmek mümkün.

Duygusal seviye: Tasarım

Premium marka olmanın basamakları arasında “tasarım” ilk sırada bulunuyor. Jura, iyi bir tadın anahtarını tasarım olarak nitelendiriyor. Bununla birlikte tasarım, Jura’nın başarısındaki en büyük faktörlerden birisi. Christian Seggini de tasarımın ürünlerde ilk beğeni algısı olduğunun altını çiziyor. “Tasarım, çok önemli bir duygusal tetikleyicidir. Jura tasarımcıları için anahtar tema, fonksiyon ve form entegrasyonu ile sadelik ve stilin birleşmesinden oluşmaktadır. En önemlisi ise Jura kahve makineleri ‘bir yaşam tarzı’ ve ‘değerler bütünü olarak’ sizi yansıtmaktadır.”

Premium marka olmak!

Impressa Z9 One Touch’ın ürün lansmanına katılan Jura Türkiye Sorumlusu Christian Seggini, “Premium marka olan Jura’da kahve tutkunlarına her zaman en seçkin hizmet sunulur,“ diyor. Bu seçkin hizmet,mükemmel kahve, kahve çeşitliliği,hız ve kullanım kolaylığı, hizmet desteği, yaşam tarzı gibi önemli başlıkları da kapsıyor. Seggini’ye göre, premium ve süper premium segment tüketiciler sadece rasyonel değil aynı zamanda duygusal ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir ürün arayışındalar. Jura müşterileri evlerine aldıkları ürünlerle aynı zamanda “kim olduklarını” da tanımlamış oluyorlar.