d1 by diseno &tradition ve Menu markalarını bir araya getiriyor

d1 by diseno &tradition ve Menu

Danimarka’ nın dekorasyon konusunda önemli iki tasarım firması olan &tradition ve MENU,  bir ‘’puzzle’’ ın parçalarını ahenkle tamamlarcasına diseno markasının çatısı altında, yeni konsept mağazasında bir araya geliyor.

Bu yeni yaklaşımı ile, temsilciliğini yürüttüğü markaların tasarımlarındaki yalın ve özgün duruşu diseño’ nun mağazacılık anlayışına da yansıtmış oluyor. Markaların ortak noktalarını bir araya getirip, kendi içinde odaklanmaya destek veren, farklı marka kombinasyonları ile türeyen mağazalar fikri ilk olarak addresistanbul Ev Dekorasyon Merkezi’nde açılan d1 by diseño mağazası ile uygulamaya geçiyor.

&tradition’ ın aydınlatma, koltuk, sehpa, masa, halı gibi mobilya ağırlıklı ürünleri ile MENU’ nun günlük hayatta sıkça kullanılan ve banyo, mutfak gibi evin her odasının ihtiyaçlarını da hesaba katarak oluşturduğu ev aksesuar koleksiyonu  d1 by diseño da bir araya geliyor.

&tradition ve Menu’ nün en önemli ortak özellikleri ürünlerini samimiyetle, en ince detayına kadar tasarlayarak eksiği veya fazlası olmadan, gerçek yaşam için yaratmaları. Estetik kaygının yanında, kullanımı, temizliği kolay, doğal malzemelerden yapılmış ürünler ile fonksiyonel ve pratik çözümler getirmeleri.

Her iki markada çoğu uluslararası tasarım ödüllü, dalında başarılı olmuş tasarımcılar ile çalışırken koleksiyonlarında mükemmel işçiliğin ve çağdaş üretim tekniklerinin bir araya geldiği ürünler ile klasik ve günceli aynı potada eritiyor.  MENU Karim Rashid, Grethe Meyer, Benjamin Hubert &tradition ise Verner Panton & Arne Jacobsen gibi ikonlaşmış tasarımcılar ve Victor Vatterlein , Sofie Refer, Kasper Ronn, Jonas Bjerre- Poulsen gibi çağdaş tasarımcıların ürünlerine yer veriyor.

Norm Architects ise her iki marka için de ürünler yaratıyor. Bu iki markanın ürünlerinin ortak kullanıldığı tasarım projeleri arasında ödüllü Höst restoran gibi özel projeler de mevcut.

Manifestosunda ılımlı minimalizmi savunan, salt ihtiyaca karşılık verirken, cinsiyetler arasında köprü kurabilen, günlük yaşama konfor katarken, insanı mutlu etmeyi kendini amaç edinen her iki marka dekorasyonda ulaşılabilir lüks kavramına odaklanıyor.